— Dijous, 30 d'abril de 2009 - 18:16
A l'acció social globalA un programaA un projecteA persones Vols ser voluntari/a de Càritas?Treballa amb nosaltres Per què ser una EaC?L'equip d'EaCCom podem col·laborar?- Clubs Esportius- Empreses i Fundacions- Universitats- Escoles- Cultura- AmbaixadorsL'Informatiu. L'actualitat de les EaCJa som més de 750 Entitats amb Cor!Dia a dia - Més notícies d’EaC

Com col·laborar / Fes un donatiu

Fes un donatiu

Els donatius de moltes persones ens fan arribar una mica més enllà. Per fer un donatiu, et donem diferents opcions:

• Donatiu general per a tota l'acció social que porta a terme Càritas Diocesana de Barcelona:

• Donatiu a algun dels nou programes d'ajuda a la persona:

• Donatius concrets a projectes, persones o refugiats:

• Altres formes de col·laborar:

Si té roba, mobles o altres objectes que vulgui donar, pot fer-ho en aquest enllaç!

Si és una persona física, també pot fer-se soci!

Si és una persona jurídica, també pot col·laborar amb Entitats amb Cor!

Si vol fer un donatiu de manera presencial pot dirigir-te a Càritas Diocesana de Barcelona situada a Plaça Nova, 1, Barcelona. Si ho prefereix, també pot fer-ho per telèfon: 93 112 70 10.*

*Per donar compliment al Reglament de Prevenció del Blanqueig de Capitals i Finançament del Terrorisme (Real Decret RD 304/2014), del 5 de maig que desenvolupa la Llei 10/2010, de 28 d’abril, vigent des de 2012), els comuniquem que totes les donacions presencials s’han de fer a partir d’ara a la seu de Càritas Diocesana de Barcelona situada a Plaça Nova, 1, de dilluns a divendres de 8 a 14 hores.

També pot fer els donatius en aquestes entitats de crèdit:

ES12 2100 0965 5102 0001 0269 LA CAIXA

ES59 0081 0603 0600 0106 2212 SABADELL ATLÀNTIC

ES59 3025 0002 4014 3327 0208 CAIXA D'ENGINYERS

ES46 0182 6035 4100 0075 7164 BBVA

Si és una empresa:

ES85 2100 0965 5002 0011 0175 LA CAIXA

Informació d'interès:

Pot deduir el seu donatiu alhora de fer el seu IRPF, segons la legislació vigent. Si ho necessita, sol·liciti el rebut enviant un mail a atenciodonant@caritasbcn.org indicant les seves dades complertes: nom, cognoms, adreça, codi postal, NIF, i la data i el número de compte al que ha fet l'ingrés.